Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 2020. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 2020. Mostrar tots els missatges

dimarts, 28 de gener del 2020

Ben tornats!


Canalla i quitxalla!

Ja feia un any que no entràvem cap informació al nostre bloc, i per això tenim la necessitat de posar-lo al dia.

En primer lloc, volem demanar-vos disculpes si us hem tingut una mica abandonats, però a vegades no podem estar a tot arreu! I l'any passat va ser un any molt especial i de molta feina, ja que celebràvem el 30 aniversari de l'Odó i l'Emma. En breu, esperem poder fer un post-resum d'aquest any tan especial, en el qual han passat coses molt xules!

Doncs vinga, anem a posar fil a l'agulla!

Benvinguts i benvingudes a la temporada 2020 de la Colla de Geganters de la Roca!

Per un any molt feliç, i amb molta ballaruca!

Una abraçada gegantina!